ראָובאַץ קוואַדראָטאָרס ינטערפּרעטאַנדאָ די טעמע פון ​​יעקב באָנד (טעד)

quadrotorא “קוואַדראָטאָר” איז אַ העליקאָפּטער ראָוטער האט פיר ווערטיקאַל אַקס. דעם טיפּ פון ינדזשאַנואַטי אין קליין סיזעס האָבן אַ זייער טשיקאַווע דינאַמיש נאַטור אָדער אַלאַוינג זיי צו דורכפירן ספּעקטאַקיאַלער אַקראַבאַטיק פּערפאָרמאַנסיז רעכט צו זייַן נידעריק ינערשאַ.

די נוצן פון דעם קוואַדראָטאָר צו בויען קליין ראָובאַץ אַז ינטעראַקט קאָואַפּראַטיוולי איז אַ געדאַנק אין אַ אַוואַנסירטע שטאַט פון אַנטוויקלונג. די מיקראָ-ראָובאַץ ביכייוו ווי אַ סוואָרם גרינדן קאָמוניקאַציע און לאַדזשיקאַל פּראַסעסינג לאָוקאַלי, sin necesidad de un ordenador central que los coordine.

Sus aplicaciones pueden ser diversas, tanto para el reconocimiento del terreno en desastres naturales mediante la exploración y confección de mapas virtuales, hasta la cooperación en la construcción de complejas estructuras o edificaciones.

Una curiosa aplicación lúdica se muestra en el siguiente vídeo, en el que un grupo de músicos quadrobots interpretan una conocida melodía.

La presentación oficial de esta tecnología se encuentra en una de las charlas TED que siempre me sorprenden por su ingenio y calidad expositiva. El siguiente vídeo puede emocionar a los amantes de la aeronáutica y, לויף, a los de la robótica en general

Vjay Kumar: robots que vuelan… y cooperan (טעד)

En su laboratorio de la Universidad de Pensilvania, Vijay Kumar y su equipo, crean cuadricópteros. Son robots pequeños y ágiles que forman enjambres, se perciben unos a otros y forman equipos ad hoc… para la construcción, para la inspección de desastres y mucho más.